Allt om mig (nästan..)

| Postat i: Allmänt, Jag
11

1. Förnamn: Amanda
2. Mellanamn: Helena
3. Efternamn: Jönsson
4. (stad)Bor i: Lysekil & Tenhult
5. (stad)Föddes i: Trollhättan, men bodde då i Uteby
6. Mobil nummer: känns la kanske inte så bra att skriva det här
7. Hem telefon: -
8. E-post: [email protected]
9. Födelse år: 1997
10. Födelse månad: September
11. Födelse datum: 7
12. Mamma: Ann-Carin Dellien
13. Pappa: Magnus Jönsson
14. Syskon: Matilda Jönsson + bonussyskon= Elin Spångberg, Mattias Spångberg & Sandra Spångberg
15. Husdjur: 0
16. Husdjurens namn: -
17. Skola: Går ingenstans för tillfället, gick i Gullmarsskolan, vet inte om jag kommit in på gymnasiet här än
18. Lärare/Magister: -
19. Stjärntecken: Jungfru
20. Kinesiska stjärntecknet: ?
21. Fyller nån känd person år samma dag som dig och isåfall vem: Asså ja en del, men vet inte vem någon av dem är.
22. Trivs du hemma: Ja
23. Bor dina föräldrar ihop: Nope
24. Vad bor ni i: Lägenhet med mamma, hus med pappa
25. Vem/Vilka bor hemma hos dig: hos mamma, jag & Matilda. hos pappa, jag & Matilda & Mattias & Elin & Sandra.
26. Älskar du din familj vad som än händer: Ja!
27. Bråkar ni ofta hemma: Nae eller kanske ganska
28. Har du eget rum: Ja hos mamma men inte hos pappa
29. Vilken färg har du på din tapet: Orange hos mamma, gul&grön hos pappa
30. Har du affischer på din vägg: JAA
31. Gillar du ditt/ert rum: Nae
32. Vad har du för möbler i ditt rum: hos mamma: säng, 2 bokhyllor, ett skrivbord över sängen, garderob & en lådbyrogrej

FAVORITER
33. Mat: Stuvade makaroner och falukorv
34. Färg: Limegrön & rosa
35. Djur: Panda
36. Dryck: Cola
37. Klädes plagg: Shorts eller långklänning
38. Land: Sverige, har ju typ inte varit någon annanstans
39. Väder: Sol, blå himmel men det får gärna fläkta lite
40. Årstid: vår/Sommar
41. Månad: Någon sommarmånad
42. Skolämne: vet inte..
43. Tv-pogram: Sommarkrysset för att det är så många bra artister i år :P
44. Artist: Oscar Zia, Ulrik Munther, One Direction, Justin Bieber, The fooo...
45. Film: LOL!!!
46. Affär: H&M eller New Yorker
47. Sko sort: Ballerina/converse
48. Hårfrisyr: Utsläppt, plattat/vågigt

HATADE
49. Mat: Fisk
50. Färg: hatar ingen speciell färg
51. Djur: Spindlar, ormar, getingar..
52. Dryck: Alkoholfri Champagne 
53. Klädes plagg: stickiga tröjor
54. Land: ingen aning
55. Väder: snöstorm & åska
56. Årstid: asså jag gillar alla typ, men det finns ju saker med de olika årstiderna som jag hatar/gillar
57. Månad: vet inte..
58. Skolämne: Engelska
59. Tv-pogram: ingen aning
60. Artist: hatar nog ingen artist.. varför skulle jag hata någon?
61. Film: hm.. vet inte
62. Affär: vet inte..
63. Sko sort: jag vet inte..
64. Hårfrisyr: gillar inte att ha uppsatt för tycker inte det är snyggt, men har det ändå ibland..

 

65.Snyggaste lärare: vet inte..
66.Fulaste lärare: -
67.Snällast lärare: -
68.Dummast lärare: -
69.Snyggast i klassen: har ingen klass det är sommarlov, ska ju börja ny klass efter sommaren!
70.Fulast i klassen: -
71.Snällast i klassen: -
72.Dummast i klassen: -
73.Snyggast kompis: Sara, Hanna, Martin, Jonna och Agnes
74.Fulast kompis: har inga fula kompisar
75.Snällast kompis: hm.. alla min kompisar är ju snälla..
76.Dummast kompis: har ingen dum kompis, vem är kompis med någon som är dum?
77.Snyggast kändis: den var svår!!
78.Fulast kändis: jag har ingen aning..
79.Snällast kändis: Oscar Zia eller alla i The Fooo
80.Dummast kändis: vet inte..
81. Vad skulle du svara om din idol ringde: Inget hade varit helt chockad och stum..
82. Är du singel: Yup
83. Är du nöjd med det: Nae, ibland men för stunden nä
84. Vad är klockan: 19.50
85. Gillar du detta test: gillar o gillar? haha
86. Vad ska du göra sen: duscha
87. Vad har du för mobil: Iphone 4s
88. Tycker du om den: Yupiyupi
89. Trivs du i skolan: Nae inte direkt i min förra, vet inte den nya än
90. Varför gör du det: -
91. Vilka språk kan du: Svenska, lite spanska, lite engelska och kan väl förstå norska
92. Vad valde du på språkval i skolan: Spanska
93. Vad vill du jobba som: Fotograf/ i en klädbutik
94. Vad är din favorit bok: vet inte riktigt..
95. Hårfärg: Röd!
96. Ögonfärg: Blåa
97. Vikt: har inte vägt mig på aslänge så har ingen aning..?
98. Längd: 164
99. Sko storlek: 37/38
100. Kläd storlek: Olika men oftast S
101. Vilken bok genre gillar du mest: Läser inte så mycket böcker, kärlek/vänskap-grej typ..
102. Vilken film genre gillar du mest: Tjejfilmer! komedi/romantik/drama
103. Vilken bok genre gillar du minst: venne..
104. Vilken film genre gillar du minst: action typ..
105. Gillar du och göra tester: såna hära tester? ah iaf som tidsfördriv
106. Bloggar du: Ja om du ser denna så vet du det haha..
107. Vad heter din blogg: denna heter ju det det står i sökrutan för tillfället, och fotobloggen heter photoobymee.blogg.se
108. Vilken sida fick du detta test ifrån: listfolder.com
109. Favorit tvspel: spelar inte så mycket tv-spel.. men mario kart typ?
110. Favorit dataspel: minecraft & cs & the sims
111. Högsta önskan: Att få träffa mina idoler
112. Motto: asså vet aldrig vad jag ska svara på den frågan..
113. Vad är det bästa med dig: ingen aning..
114. Vad är det sämsta med dig: att jag är så blyg
115. Din hobby: fotografering
116: Skolor du gått i: Färgaskolan, kronbergskolan & gullmarsskolan
117. Vad älskar du: mina vänner, mina idoler, min familj, min kamera, choklad...
118. Vad hatar du: höjder, fisk, mörker..
119. Vem är din favorit tvfigur: vet inte
120. Tycker du om disney prinsessorna: såklart! ;)
121. Varför tycker du så: för att de är disney!
122. Kollar du på Mumin: jadå, ibland, väldigt sällan.. ah iaf men de är gulliga typ.. nä det var nog aslänge sedan jag tittade.. haha
123. Vad använder du för smink: Mascara & foundation/puder
124. Vad heter din favorit parfym: ingen aning om vad den heter haha, använder sällan parfym..
125. Säg en parfym du inte gillar: vet inte..hehe
126. Singel eller Förhållande: skulle varit trevligt med förhållande..
127. Rik och ful ellerr Fin och fattig: fin och fattig, har inget behov av mycket pengar..
128. Om du fick välja ett land att bo i vilket hade du valt(förutom sverige) : England!
129. Har du facebook: Yup
130. Har du Messenger: ja men det är jag aldrig inne på...
131: Har du skype: Yupiyupi!
132. Har du kik: Yes man, photooamanda
133. Har du instagram: yeeesss, sjundeseptember
134. Har du howrse: ja det har jag faktiskt.. men det var nog mer än 1 år sedan jag använde det.. 
135. Har du kamrat: nae tror inte det..
136. Är du medlem i nån bok klubb: nope
137. Isåfall vilken: -
138. Vad föredrar du brevänner eller mailvänner: brevvänner är ju nice! har iofs aldrig haft någon..
139. Smsa eller ringa: SMSA! hatar att ringa, men ska typ börja träna på det hehe
140. Datan eller mobilen: mobilen
141. Spelar du The sims: ja, eller kan inte nu för min dator är konstig
142. Spelar du Djursjukhusket: va är det?
143. Högklackat eller Tenniskor: beror vad man ska göra... 

Hittills till Allt om mig (nästan..)


E L I N

Låter kul ska du göra något speciellt i mora en bara att ta det lugnt?
kram <3


URL: http://elinwiman.blogg.se
E L I N

hehe okej, skönt med bara lite semester så där ibland med :)
kram <3


URL: http://elinwiman.blogg.se
E L I N

Jag ska till stockholm, ullared/varberg va med kompisar hälsa på släkten sola o bada du?
kram <3


URL: http://elinwiman.blogg.se
Michaela Magnusson

Blev det inte jobbigt att fylla i alla till slut? :)


URL: http://michaelam.webblogg.se/
Michaela Magnusson

- Tack :D
haha du måste haft väääääääldigt tråkigt! :D


URL: http://michaelam.webblogg.se/
Elin

Låter ju kul det med!
Bara hoppas på bra väder har varit så grått nu ett par dagar!
kram <3


URL: http://elinwiman.blogg.se
Matilda Johansson

Var det inte jobbigt att svara på alla?

Får jag sno och använda?


URL: http://enmatilda.blogg.se/
MartinaOlsson

sv; ja verkligen! :)


URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Vendela Nilsson

fin blogg!


URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Inga-Linn

Kul med en sån lista!;D


URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Ellinor

SV: ååh men så gullig du är! Så glad du göra mig! :')
Härligt! Idag har de vart stallet o vattnat hästar o ridit ut en häst för o kolla hur hon är o sen ikväll ska ja nog träna eller klippa gräset eller nåt ^^
Du? :P


URL: http://ellinorsollander.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: