Filmtips till er!

| Postat i: Allmänt, Tips
2
Så jag tänkte jag skulle skriva ner några filmer jag tycker om, så kan ni få lite tips!
Alla är typ typiska tjejfilmer, är typ det ända jag tittar på hehe
  • LOL
  • The Last Song
  • Dear John
  • Mamma Mia
  • Trassel
  • She's the man
  • 17 again
  • Twilight
  • New moon
  • Eclipse
  • Breaking Dawn part 1 & 2
  • High school musical
  • What a girl want
  • Wild Child
  • Pretty Woman
  • When in rome (det finns 2 som heter så, men den som handlar om Olsen-tvillingarna)
  • Never say never

Tidsinställt inlägg - svarar på alla kommentarer när jag kommer hem!
Hittills till Filmtips till er!


Johanna [foto & bloggdesign]

Grattis! Du vann Veckans blogg och blir nu länkad på bästa platsen i en hel vecka :)

Svar: Åh tack så mycket!
Amanda Jönsson


URL: http://jojjjjohs.se
Anonym

Intresserad av bloglovinbyte? :) Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: