Svar på 2 kommentarer

| Postat i: Allmänt
0
Hur lång tid tar det i snitt att fixa en av dina vloggar?
- Asså att filma själva filmen tar kanske 15-20 minuter (gör en hel del fel), sen måste man fixa vart man ska sitta och ta fram grejer och sånt som kanske tar 10 minuter, sen att redigera filmen tar väl kanske 15 minuter och att lägga upp den tar 1 timma kanske. Så alltså nästan 2 timmar.
Amanda! Du verkar ständigt vara glad, och jag avundas dig lite! :) Kan du ge några tips, hur orkar du vara såå glaaad ;)
- Kan väl börja att säga att det jag visar på bloggen och i skolan t.ex inte är samma känslor som jag har när jag ligger i sängen på kvällen ensam. Men jag försöker alltid att visa mitt glada jag bland folk, trots att det kan vara väldigt svårt ibland. Men tips är väl att alltid försöka se allt positivt med saker och folk. Försök att aldrig tänka på negativa saker, och ja jag vet det är svårt, men försöka är det bästa man kan göra.
Hittills till Svar på 2 kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: