Dagens quote/citat #2

| Postat i: Allmänt, Dagens citat/quote
3
 
Hittills till Dagens quote/citat #2


isabella

Bra citat! :)


URL: http://www.nattstad.se/isabellalovisa
Anonym

´Hej Amanda! Jag tycker att din blogg är jättesöt och superfin! Men det finns saker som du kan förbättra. Du kanske inte vill läsa detta, men du ska veta att jag inte menar något illa, jag vill bara att bloggen ska bli ÄNNU bättre!

Mer bilder hade varit bra, med tanke på att du fotograferar en hel del. Dessutom kan du skriva mer text, alltså inte bara quotes och annat som någon annan redan har skrivit, för det är ganska opersonligt. Skriv ex ett diskussionsämne och dina åsikter utifrån detta! Få med dina läsare i bloggen, och var mer aktiv!

Ursäkta så heemsk mycket om du tog illa upp!

Ääälskar dig! Puss, hejdå!

Svar: Bara det att just nu har jag ju som sagt en massa inställda inlägg för jag är inte hemma... Men ja okej tack för tipsen, kan dock inte göra så mycket bättre än vad jag har det...
Amanda Jönsson

Amina

Så sant!


URL: http://aminasfoton.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: