Frågestund - SVAR

| Postat i: Allmänt
2
 
 
favoritfärg? - Rosa & limegrön.
favoritdjur? - Panda om jag bara får välja en.
favoritmat? - Får nog säga att det är pappas stuvade makaroner och falukorv!
favoritdag? - Den var sjukt svår! Har många favoriter, som när jag träffade Agnes, Sara, Hanna & Jonna (1 feb) och när jag såg Oscar Zia (24 juli) och när jag träffade massa munther + såg Ulrik (7 aug).
favoritårstid? - Sommaren.
favorit band/artist? - Kan ju inte välja en artist eller band... Men The Fooo, One Direction, Oscar Zia, Ulrik Munther bland annat.
favorit frukt? - Svår gillar knappt någon frukt.. Men kanske melon då.
 
 
När blev du fotointresserad? - Har alltid gilla att fota, men jag började ju på "riktigt" när jag fick min systemkamera 2011. 
Är du kär? 
- Ja typ kanske, haha.
Bästa/Värsta som hänt dig? - Bästa är allt det jag skrev som svar uppe på frågan favoritdag, Värsta är svårt att komma på något man kan skriva ut tyvärr.
Vad heter du i mellannamn? - Jag heter Helena i mellannamn.
Bästa sams sämsta minne? - Det är lite jobbigt med ungefär samma frågor, ännu en gång samma svar som på frågorna favoritdag bästa/värsta som hänt dig.
Det bästa som hänt denna sommaren? - Allt som hänt under sommaren är bäst! Dalarna, underbara människor, Ulrik Munther & Oscar Zia!
Vilka länder har du varit i? - Sverige & Norge.
Din högsta önskan? - Att mina barns liv inte blir samma som mitt var i mellanstadiet.
 
 
Varför började du blogga? - För att lägga upp mina foton.
Vad är det som gör det så kul? - Ni som kommenterar gör så att det är kul att blogga.
När började du blogga och varför? - Oj har haft otroligt många bloggar genom livet, men min första "riktiga" blogg startade jag 14 aug 2011 (photoobymee bloggen)
Varför bloggar du? - För att visa upp mina foton bland annat, men sen för att få skriva av sig om allt som händer någonstans!
Tycker du att det är kul? - Ja det är riktigt kul, när man får tid till det.
 
Hittills till Frågestund - SVAR


m

sv: tack finis!


URL: http://miinabrun.blogg.se
Emelie Styleby Erikszon

Okej! låter som en roligt och bra helg!! JA som jag kanske har berättat så var jag på kräftskiva igår och fira och parta med min släkt, riktigt kul var det!! Så längtar faktiskt tillbaka till gårdagens partaj!! Kramar


URL: http://nattstad.se/stylebyerikszon



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: